Zuid Afrika - Reisverslagen van Bregje Smits - WaarBenJij.nu Zuid Afrika - Reisverslagen van Bregje Smits - WaarBenJij.nu
Zuid Afrika

Ik ga met een paar leerlingen van mijn school een uitwisseling doen met leerlingen van een school in Zuid-Afrika. Eerst komen zij hier heen en dan gaan wij naar hun.

Wij gaan dan naar Genadendal en slapen met alle Nederlandse reizigers in een gebouw. Genadendal is een dorpje wat in een dal van Zuid Afrika ligt. Het ligt in het zuidwesten van Zuid-Afrika en het ligt dicht bij de zee. Het ligt ook best dicht bij Kaapstad. De eerste week trekken we meer op met de school Emil Weder High School. De tweede week gaan we wat meer van Zuid-Afrika zien.

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2014

Zuid Afrika - Genadendal
Bregje

Hoi, Ik ben Bregje en ik ga met leerlingen van mijn school naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 15 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5553

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: